Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

sâmbătă, 5 februarie 2011

Minte scurta !

Eh. Am revenit. Mare branza. Este ora 3 : 27 si eu stau ca sperietoarea de ciori si sacai oamenii, ce frumos, nu ?
Ha ! Vreau sa stau pana pe la 4, cer prea mult ? Da, cer cam mult, am pretentii. Sunt fenomenala, chiar ca nu am ce face. Stau si scriu de nebuna, eu sunt nebuna suprema, in fine, eram si Scorpia Suprema , dar de mai reprofileza omul , nu ? Ce imi place sa scriu asa, pentru oamenii mei dragi, care stau pana la ore tarzii ca sa imi citeasca prospatura de Blog. Sunt cea mai cea ! Ce stiti voi . Ha ! Cat pot sa scriu ! Imi place ! Deci ? Voi ce faceti cand nu aveti somn ? Eu una nu stiu ce faceti voi, dar stiu ce fac eu : stau si bat oamenii la cap , sau ei ma bat pe mine -.-. Hai , gata cu fotosinteza !

1 comentarii:

Sophie spunea...

Da, da, ştiu, ştiu că baţi oameni la cap, doar eu sunt ţinta ta numărul unu în seara asta. Ei, vezi mă că nu ai menţionat că eu te-am numit Scorpia Suprema, ruşine să-ţi fie T_T. Vrei să sti ce fac eu acum? Uitucă fată! Deja şti, sunt la fel de nebună ca tine, mă apucă scrisu pe blog şi nu am stare, vai şi am niste idei, perverse de nu ai mai auzit 8-> Nu! Nu ţi-le spun! Mă răzbun eu!
A, da, să nu uit, eu stau până la 5 ! >:) Sâc, sâc, sâc!

Trimiteți un comentariu